سایت‌های خبری ما معمولاً سعی نمی‌کنند مسائلی که از سایت‌های دیگر نقل می‌کنند مستند باشد. گاهی به دلیل رقابت است و گاهی برای تقطیع کردن حرف‌ها و منحرف کردنشان از موضع اصلی. در عین حال معمولاً بعد از این که مناقشه‌ای پیش می‌آید بررسی دقیق و جامعی از اظهارات منتشر نمی‌کنند تا مخاطبان از نتیجه دعوا و این که دقیقاً چه کسی راست گفت و چه کسی ناراست خبردار شوند.

بنا دارم یک مدتی از این کارها بکنم شاید سایت‌هایی که مدام دستشان توی این چیزهاست دست ما را بگیرند و دست به کار شوند. این بار پرونده‌ای برای تصویب و ابلاغ لایحه بودجه:

اگر رئیس جمهور تا 10 روز قانون بودجه را ابلاغ نكند،به موجب قانون، رئیس مجلس این مصوبه را به تمام مراكز رسمی كشور ابلاغ و دستور چاپ آن‌را در روزنامه رسمی كشور صادر می كند. 
... از آنجا كه دولت پیش بینی می كند ارائه زودهنگام متمم قانون بودجه با مخالفت مجلس مواجه خواهد شد،لذا به فكر چاره‌ای دیگر از جمله استمداد از شورای عالی حل اختلاف قوا به ریاست آیت الله شاهرودی افتاده است.
میرتاج الدینی: معمولا روش رییس‌جمهور این است كه لوایح مهم و همین‌طور بودجه را بررسی می‌كنند و پس از بررسی در مورد آن نظر می‌دهند و اكنون در مرحله بررسی هستند. 
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد ـ از اعضای هیات ‌حل اختلاف قوا ـ نیز از ارسال لایحه بودجه سال جاری به شورای حل اختلاف قوا از سوی رییس‌جمهور ابراز بی‌اطلاع كرد. 
توکلی همچنین در واکنش به اظهارات امروز معاون پارلمانی رئیس جمهور که گفته بود رئیس جمهور در حال بررسی قانون بودجه است، گفت: اصلا رئیس جمهور چه حقی دارد که قانون بودجه را بررسی کند و بعد بخواهد تصمیم بگیرد که ابلاغ کند یا نکند. همه این موارد قانون شکنی هایی است که در این دولت به حد غیر قابل تحملی رسیده است.
تاخیر در ایلاغ بودجه 91، عدم امضای قانون بودجه، ارسال آن به شورای حل اختلاف میان قوا، همگی اقدامات غیر قانونی است که دولت انجام داده است.

بیانات رهبر عزیز انقلاب در خردادماه 1390 در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی:
«مطلب دیگر هم همین توصیه‌اى است كه من همیشه دارم و آن، هم‌افزائى با قوه‌ى مجریه است - قوه‌ى مجریه و قوه‌ى قضائیه، لیكن عمدتاً قوه‌ى مجریه؛ چون سر و كار مجلس با قوه‌ى مجریه است - باید هم‌افزائى كرد. نبایستى كار را جورى تنظیم كرد، جورى پیش برد كه معنایش دعوا و اختلاف باشد؛ این در بیرون، روى مردم، خیلى تأثیراتش بد است. گاهى دیده میشود كه مثلاً در مجلس، در یك نطقى، در یك اظهار نظرى، یك حرفى زده میشود. خب، حرف كه زده شد، پرتاب شد دیگر. اگر خداى نكرده حرفى باشد كه كسى را یا جمعى را متهم كند، جبرانش به‌آسانى ممكن نیست؛ مردم را ناامید میكند. امروز مسئولین دارند تلاش میكنند، كار میكنند. نگوئید فلان ضعف و فلان ضعف وجود دارد. بنده به ضعفها آگاهم. شاید بنده بعضى از ضعفها را هم بدانم كه خیلى‌هاى دیگر ندانند. با وجود این ضعفها، آن چیزى كه امروز در قوه‌ى مجریه وجود دارد، یك شاكله‌ى خوب و مطلوب است.»